CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 24, 2011

akU AlLia dan ZariF

uit uittt.....
knpe ye aku syg sorg tntera darat nih...ZARIF nmanya...aku terkwn ngn member sme tentra dye...bardyuez ahmad nme nye...aku dgn jujurnya berceloteh lah dgn kekasih hati ku (hahahaa...zarif xtau nya kekasih hati ku)<....suka sorg2..heheheeh....>aku crtalah psl aku di usha oleh kwn dye...aku ni cpt gak bkwn..tpi tak sngka plak yang msa aku syok berceloteh ngn kekasih ku zarif...rupanya.dya terambik hati kut...huhuhuuuuu...aku ni pun bodoh gak kan...knpe lah kwn ngn kwn dye...tpi mlm ni btarikh 24 julai nih...zarif dgn jujurnye ckp...dye xsuke aku kwn ngn member sme tentera dye...aku tau lh sbb nye knpe ek...hehehe...eee...aku harap lah zarif blik kuching raya nihhh..aku rindu dya lah..aku ingin sgt2 nk klua p tgk movie sme2 ngn dyeee...huhuhuuuuu...yekerrr???? nnti klau dh depan mata..aku jdi bisu plak..aduiiiii...

.knpe dgn allia nihh..aku syg kat zarif lagi ke??????

ye kutt...hehehe.......

lgi satu aku musykil nih...yeker zarif akan blik kuching klau aku sudi beraya dgn dye??ekkkk...cmtu ke???

ee...zarif ni melampau r...

aku tkut lah nk bri harapan kat dye...aku tkut perasaan syg cinta dtg blik...

nnti dye main kan perasaan aku lgi..naya aku...eee...aku pkir2 lah....

biar ALLAH SWT yg atur segala yg di langit dan di bumi ini...sesungguhnya DIA lah empunya kuasa...AMIN

0 comments:

Post a Comment