CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 19, 2011

kenakan org jak kau tok allia....

im back...

marek...aku g tgga movie ngn asmema...nk ngga KL gangster...mek duak smpey..kol 3.20...crta strt kol 3.30.tpi aku bli ticket pkl 5.15...so meaning that aku ada 1 hour n half lah...lps ya...mek duak plan nk mkn mcD..msa nk msuk lift ya..mek duak tek trus meluru msuk tnpa tgga sapa org dlm ya..dh msuk tek nak..aku gik tkejut..ney ndak..ngga ada 5 org laki dlm ya..bdn smua tuff...aku tek lalu lah sngka cdak ya money mander kah..apa kah nak...dh ya tek...lom smpey ground floor.pntu lift tek tbukak..aku trus mluru klua...pduhal tek aku slh klua...turun gik mkey escalator..

lps ya msa dh smpey entrance tmpat jual perfume ya..tmeu gik ngn 5 org laki ya thn miak dpn pintu msuk...pduhal polis...aku tek mati2 ingt cdak kutip utang...hahaha..byk IC org d tahan nya...nsib aku ngn mema x kenak..haha....muka mek duak bait bah..hahahah...innocent...wahahaha

smpe lah ke mcD...mcm2 rupa org d temu...ya jak rupa miak nak bruk telus dri perut mak mlm tdik tuaija nak meroko...xpndey merokok pun padat juak...kotan nk ngekot kwn tek...hahaah...sennyum jak ku ngga....dh ya gik...mek duak mkn mkn mkn smpey kering talam mcD ya..heeheh..knyangg...lps ya...mek duak jln2 d Tj...wahhh..ada keta BMW ya..nyurh mema lekat ngga..p aku x geram..sbb bkn minat aku.aku tok LANCER EVO 10 jak main..hahah.xmmpu nk BMW..ahahah..msuk tJ...nk crk novel..p xda novel best2...eeee...geram eyyhh aku...xpa lah..aku tgh kering kontang juak bln tok...

dh pkul 510..mek duak pun chaow lah...dh smpey kauntet tmpat bli popcorn tek...

aku ngenak kan salesgirl popcorn ya...ku tnyk cmtok " ada jual chicken mcDeluxe x"...hahahah..blur muka mpuan ya....hahaha..gik rsa koh..pa nyuruh muka eksen lak...hahaha...mek duak mema rsa lain mcm jak..ney ndak..org dtg cya smua berCouple....bmanja2...dtg kmk duak tek.....tgga jak telatah org..hahahaah....kami bebass...heheheh....suukk ati ku ngga KL gangster...dh jak hero ya gerek kau dlm imaginasi ku...hahhah..AARON AZIZ..hehehe..mantap body luuu...heheheh...

abis cita ya..mek duak ngerayo ke waterfront...x semena2 jak..jln punya jalan punya jln....dri park keta kat pasar sayur...smpay ke parkson mek duak bjalan...haha..dlm bjalan ya temu gik lki nk duduk membelakangkan mema...n bdepan ngn aku..pa gik aku tek..haahha...suka nk ngenak org...ku tgga ku muka org ya mena2...hahahah..heran laki ya...hahah...ctok jak crta ku...ku nk mdh...aku sukkkk sbb ngga laki body tuff...hahaha.AARON AZIZ...

4 comments:

Anonymous

haahaaaaa :D
nang bna la merati muka org ya. hahaaa

alliamunirah sufian han

hahaha...muka sapa??byk muka d mentions mek ats ya noy...hahaha... :P

aaron aziz kah???

Anonymous

haahaaaahaa... mun muka Aaron Aziz.. kompem c mema bertarit ngn ktk. haahaaa :P

alliamunirah sufian han

hahahaa...yalah tek..mun x mema kenak trit kmk...hahah..mun x melekat d cya jak kali..hahaha.......cair mek ngga body polis ya...tuff niy...p muka mek xmok tgga lah....hahahaha

Post a Comment