CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 19, 2011

she's a gorgeous n adorable lady...:)

she's a gorgeous n adorable lady

kini mmg msih bersendiri..tetapi ada keluarga dan sahabat yang menemani...bila ku rasa kesunyian..bru ku memerlukan belaian nnya...tapi...itu hanya lah sementara..aku msh blut...siapa yang sebenarnya d hati ku...aku terlalu muda utk fikir psl cinta....itulah sbb nya aku blum bteman smpai kini...pernah ku cuba...tpi gagal...kerana aku yg keras hati..kuat melawan..degil..keras kepala...itu yang mmbuatkan hubungan yg tbina hancur wlaupun almost 3 tahun...WTH rite???aku kene tipu...tapi tk pe lah..dunia ni kaki roda...tpi smpai skrg..dye msh contact aku..msj ku..ajk webcam...selang 1 mlm..msti call aku...ape mksud smua tuh...klau ikut kan hati..mmg aku tak kisah klau ngn dye..tpi mslh nya...mak bapak aku mati2 mnghalang hubungan kami...sejujurnya mak bapak aku mmg tak tau hubungan yg bjalan spnjang kami bersama...sbb kami xpernah klua bsama..hanya teknologi yg mngekalkan hubngan kami..dan keran teknologi jgalah ianya retak.oleh kerana sikap aku yg suka buat tindakan terburu2...so kami break off..tpi smpai skrg..aku rsa dya yang pertama...mgnkin bkn yg terakhir...hehehee

0 comments:

Post a Comment